הי-בוב (Hibob)

חברת Hibob, או בשמה המסחרי "bob", נוסדה בשנת 2015 על ידי שלושה יזמים ישראלים רונני זהבי, ישראל רוטשטיין ואנדי מרקוס. החברה צמחה מתוך הבנה עמוקה של הצורך בפתרונות משאבי אנוש מודרניים ודיגיטליים, המותאמים לדור העובדים החדש ולאתגרי שוק העבודה המשתנה.

רונני זהבי, שמשמש כמנכ"ל החברה, הביא עמו ניסיון עשיר בתחום הטכנולוגיה והיזמות. ישראל רוטשטיין, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות, תרם את מומחיותו בפיתוח תוכנה ומערכות מידע. אנדי מרקוס, שהיה שותף להקמת החברה, הביא עמו ניסיון בתחום ההון סיכון והפיתוח העסקי.

האימפקט של Hibob על עולם העבודה והניהול הארגוני

1. מהפכה בניהול משאבי אנוש

   Hibob מובילה שינוי מהותי באופן שבו ארגונים מנהלים את משאבי האנוש שלהם. הפלטפורמה שלה מאפשרת ניהול כולל של מחזור חיי העובד, החל מגיוס ועד לפרישה, בצורה דיגיטלית ואינטואיטיבית. זה מייעל תהליכים, חוסך זמן ומשאבים, ומאפשר לארגונים להתמקד יותר בפיתוח והעצמת עובדיהם.

2. קידום תרבות ארגונית חיובית

   הכלים שHibob מספקת מעודדים שקיפות, תקשורת פתוחה ומעורבות עובדים. זה תורם ליצירת סביבת עבודה חיובית יותר, שבה עובדים מרגישים מוערכים ומחוברים יותר לארגון ולמטרותיו.

3. תמיכה בעבודה מרחוק ובמודלים היברידיים

   עם העלייה בעבודה מרחוק, הפתרונות של Hibob מאפשרים לארגונים לנהל ביעילות צוותים מבוזרים ולשמור על תחושת קהילה וחיבור, גם כאשר העובדים אינם באותו מיקום פיזי.

4. קבלת החלטות מבוססת נתונים

   הפלטפורמה מספקת נתונים ותובנות מעמיקות על כוח העבודה, מה שמאפשר למנהלים לקבל החלטות מושכלות יותר בנושאי גיוס, שימור עובדים, פיתוח מקצועי ועוד.

5. התאמה לדור העובדים החדש

   Hibob מבינה את הצרכים והציפיות של דור העובדים הצעיר ומספקת כלים שמתאימים לאופן שבו הם רוצים לעבוד ולתקשר. זה מסייע לארגונים למשוך ולשמר כישרונות צעירים.

6. קידום שוויון והכללה

   הכלים של Hibob מסייעים לארגונים לעקוב אחר מדדי גיוון והכללה ולקדם שוויון הזדמנויות בעבודה. זה תורם ליצירת סביבות עבודה מגוונות ומכילות יותר.

7. שיפור חוויית העובד

   על ידי אוטומציה של תהליכים מנהלתיים ומתן גישה קלה למידע ולשירותים, Hibob משפרת את חוויית העובד הכוללת, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה יותר ולפרודוקטיביות משופרת.

8. תמיכה בצמיחה וגלובליזציה

   הפלטפורמה מסייעת לחברות לנהל כוח עבודה גלובלי ולהתרחב לשווקים חדשים, תוך עמידה בדרישות רגולטוריות מקומיות ושמירה על תרבות ארגונית אחידה.

סיכום

בסיכומו של דבר, האימפקט של Hibob מתבטא בשינוי מהותי באופן שבו ארגונים מנהלים, מפתחים ומעצימים את העובדים שלהם. על ידי כך, החברה תורמת ליצירת מקומות עבודה בריאים יותר, פרודוקטיביים יותר ומספקים יותר עבור מיליוני עובדים ברחבי העולם.